Friday, 8 June 2012

#sepetang di Pekan

lokasi : Tanjung Selangor, Pekan , Pahang
waktu : dalam pukul 5 - 6 petang
niat : nak photoshoot tengok pokok rhu banyak-banyak namun apakan daya,tiada model.
mood : suasana petang di kampung yang sangat menarik.sangat :)

1/2500s | F3.5 | ISO 320

1/1250s | F3.2 | ISO 320

1/1250s | F3.2 | ISO 320


yang ini penampilan khas.
dengan tiba-tiba dan penuh spontan, aku namakan beliau ;
COMBI.
comel kan?semoga bertemu lagi Combi! :)

1/800s | F3.5 | ISO 320

4 comments:

  1. :D hai COMBI embek embek haha...
    ke'nice' an berlaku...

    ReplyDelete
  2. pokok rhu nampak awesome, kapal senget tu pun nampak awesome, kapal warna warni tu pun awesome jugak, warna kambing tu pun awesome. hahaha XD

    gambar pertama dah nampak macam arts.
    gambar kedua, filem lama lama.
    gambar ketiga. PERFECT! buat rasa nak cari kampung je jam ini. :)

    *banyakkomentulbudakni.sorrry :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.terima kasih banyak-banyak! :)

      Delete